QUALITRANS – CARGO
25 ÉVE A NEMZETKÖZI KÖZÚTI ÁRUSZÁLLÍTÁSBAN
QUALITRANS – CARGO
25 ÉVE A NEMZETKÖZI KÖZÚTI ÁRUSZÁLLÍTÁSBAN
QUALITRANS – CARGO
25 ÉVE A NEMZETKÖZI KÖZÚTI ÁRUSZÁLLÍTÁSBAN
QUALITRANS – CARGO
25 ÉVE A NEMZETKÖZI KÖZÚTI ÁRUSZÁLLÍTÁSBAN
QUALITRANS – CARGO
25 ÉVE A NEMZETKÖZI KÖZÚTI ÁRUSZÁLLÍTÁSBAN
QUALITRANS – CARGO
25 ÉVE A NEMZETKÖZI KÖZÚTI ÁRUSZÁLLÍTÁSBAN
QUALITRANS – CARGO
25 ÉVE A NEMZETKÖZI KÖZÚTI ÁRUSZÁLLÍTÁSBAN
QUALITRANS – CARGO
25 ÉVE A NEMZETKÖZI KÖZÚTI ÁRUSZÁLLÍTÁSBAN
Autószállítás

GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2018-01460

Vállalati komplex infokommunikációs fejlesztés a QUALITRANS-CARGO Fuvarozó és Szolgáltató Kft-nél

Pályázat

 

 

 

A támogatás mértéke: 40%

A projekt tényleges befejezés dátuma: 2021.10.29.

A vállalkozás 2017-ben megszerezte a „Digitálisan Felkészült Vállalkozás” minősítést. A vállalkozás informatikai rendszere elavult, korszerűtlen, lassú volt.  Az informatikai rendszer cseréje munkaerőt szabadított fel, melyet más területeken hasznosíthat a vállalkozás. A partnerek pontosabb, gyorsabb adatszolgáltatást kaphatnak a beszerzésre került szoftver által. A QUALITRANS-CARGO Kft. ezzel a korszerű informatikai beruházással kívánja eredményességét és hatékonyságát növelni.

A beszerzésre került szoftvert az ügyvezető, a középvezetők, az adminisztrátor munkatársak és a tehergépkocsi vezetők használják, összességében körülbelül 190 kollégát foglalkoztatva. Az új szoftver beszerzésével lehetőség lett a táv-és csoportmunka végzésre, elektronikus iratkezelésre, melyek korábban nem voltak megoldottak. Az új rendszer kompletten, egyben kezeli a vállalati értékesítést, humánerőforrás managementet, kontrolling és döntéstámogatást, pénzügyi, számviteli területet és a munkafolyamat-irányítási rendszert is.

A munkafolyamatok hatékonyságát, az adminisztráció pontosságát, valamint a kommunikációt a 10XONE Magyarország Kft-től bérelt vállaltirányítási rendszer növeli, mely Vállalati CRM, értékesítés, Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés, Kontrolling és döntéstámogatás, Táv- és csoportmunka támogatás, Pénzügyi, számviteli terület, Munkafolyamat irányítási rendszer (workflow), Elektronikus iratkezelési rendszer, Adott funkcionális területhez kapcsolódó mobil technikát használó rendszer/megoldás funkcionális területeket lát el. Az irodai dolgozók feladatuknak megfelelően, az új program különböző moduljait használják. Lehetővé vált az értékesítési folyamatok támogatása, fuvarozás specifikus elemzések készítése, biztonságos levelezés és e-mail küldés, projekt folyamatok és feladatok, partner adatok kezelése, dokumentumok kezelése vált átláthatóbbá, ellenőrizhetőbbé a kollégák és a vezetők számára.

AJÁNLATKÉRÉS

Qualitrans footer logo

QUALITRANS – CARGO Fuvarozó és Szolgáltató Kft.

Székhely, postacím: H 6333 Dunaszentbenedek, Külterület 054/25
Cégjegyzék szám: 03 – 09 – 105892
Adószám: 11571285-2-03
Közösségi adószám: HU 11571285